Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal. -Pamela Vaull Starr

fredag 6. mai 2011

Takk!

Jeg har mye å takke for! En underbar Fästman, Familie, Venner, Musikk og Livet! Hva er bedre enn å starte lesedagen med et Takk!:) Det er solskinn ute, håper dere nyter det litt for meg også!


Det kommer nok til å komme en del musikk innlegg her, ikke fordi jeg tror jeg har den beste musikksmaken, men fordi musikk har gjort så mye Fantastisk i livet mitt. Du vet at musikk betyr noe når du kjenner deg igjen i teksten, når musikken bringer deg tilbake til et spesielt øyeblikk og du får frysninger nedover ryggen! (jeg får frysninger i hele kroppen jeg)
*tenk om jeg en dag kan synge denne sangen med en enkel gitar og min egen vri* hehe, nå er det selskapsrett som gjelder!



- Pray you through -

1.

The walls are closing in

you feel alone, you feel afraid

your heart begins to bend

you take a breath and then

It starts to break

Chorus:

I'm all out of words

there's nothing I could say to you

to take away the hurt

so let me pray you through

Let me pray you through!

2.

So lift your shaking hands

don't say a word

I'll stay with you

the tears will heal the pain

you shouldn't be ashamed

To come undone

...Fall down

And let me carry you

I'll carry you!

1 kommentar: