Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal. -Pamela Vaull Starr

fredag 6. mai 2011

Feel Good music!

Ja da var det ikke så vanskelig å legge ut youTube linker her,med litt hjelp bare :) Siden jeg nå er i eksamensmodus og ikke får planlagt så mye bryllup, så blir det litt random-innlegg det her. Jeg har jo sagt at jeg kommer til å blogge om planleggingen innfor et Bryllup! Og det kommer jeg til å gjøre! Dere får bare være litt tålmodige med meg.
Nå blir det endelig en joggetur og pause fra lesingen, her er en feel good sang som jeg jogger til =)


..jeg får lyst til å danse av den også**
Bare 5 dager igjen til jeg ser Melker igjen!

3 kommentarer:

  1. Så gøy med blogg, Anne Mette! :D
    Litt rart å lese noe du har skrevet som ikke er på dialekt, hehe. Pass på å få lest litt i eksamenstiden da ;) Jeg sliter med å få tid til å lese mellom all jobbingen og treningen... Men det handler jo egentlig om prioriteringer, så det er ikke noe synd på meg :P

    SvarSlett
  2. Hei Benedicte! Ja hehe, gøy i eksamenstia jaffal;) Ja litt rart å ikkje skriva dialekt! Men det kjeme nåk et innlegg med riktig kvinesdalsk dialekt snart;) Har du blogg? Håper du får lest godt idag! Klem!

    SvarSlett
  3. Ja, har blogg, du kommer til en om du trykker på navnet mitt. Men den er mildt sagt lite brukt... Kanskje jeg og skulle lage meg en skikkelig blogg? :P Jeg er superforberedt for første eksamen, som er på tirsdag :D Det er de tre neste eksamenene jeg sliter med, spesielt den siste, som er matte :S Hvordan går det med deg da? Er det mange eksamener du skal ha, forresten?

    SvarSlett