Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal. -Pamela Vaull Starr

mandag 26. desember 2011

Jul

*Julestjerne* *FAMILIE* *Pakker* *Julekaker* *Pinnekjøtt* *Spill* *Snø* *regn* *Vind* *Lange frokoster* *Kaffi* *Sjokolade* *Hoste-miste-stemmen-forkjølelse* *Juletre* *Venner* *Julemusikk* *dårlig internett* *Voffser* *småsøsken* *Julebrus* *Latter* *Juleglede*

Har hatt en fantastisk jul hjemme:) Vi var 18 på selve julaften og det var mitt kjære søskenbarn og forlovede som var husvertene. En helt uforglemmelig julekveld og julemiddag! 

Nå er jeg tilbake i Stavanger for å jobbe, skal bli litt deilig å komme inn i rutiner igjen,særlig treningsrutiner =D. Nå er det bare 2 dager igjen før min kjære kommer, gleder meg såå masse! Og det er bare to uker igjen før jeg er tilbake i Uppsala igjen! Dette halvåret har gått så fort!

Her er litt bilder fra julekvelden min,
*Takk for en fantastisk julaften*

**Søteste Lady gaga angelica** Hun sovnet faktisk i armene mine en kveld, måtte bare legge ved dette bilde :) 


Håper alle har hatt en fin jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar