Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal. -Pamela Vaull Starr

tirsdag 22. november 2011

Skolen tar livet mitt..

...dvs. alt av sosiale sammenkomster, kvalitets tid med venner, familie, kjøkkenbenken, hekle tøyet, shopping... og ikke minst bryllups planleggingen! Men jeg lever!! Og imorgen er jeg ferdig med min andre eksamen=D Det blir ubeskrivelig deilig! Da skal jeg rett hjem for å feire min skjønne lillesøster:)

**kribling i magen**!! 
Det er kun 3 dager igjen før jeg er hos elsklingen min! 6 uker er lenge å vente altså! 

..*tilbake med nesa i boka*...

    

3 kommentarer:

  1. Eg vett koss du he d..på ein måde;) D e kje greit dettan her eksamensmaset, men jammen ska d bli godt å ver ferdi!??=D Møje lykke t fine deg og helss møje t Melker når du reise... :) Klem!!

    SvarSlett
  2. Du er FANTASTISK flink!!!!! :-D Godt du får reist litt før den siste eksamenen!! LYKKE TIL i morgen!!! :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk dåkke fine jente <3 Ska hilsa te Melker:) Å masse lykke te med lesingen te dåkke begge to :)

    SvarSlett