Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal. -Pamela Vaull Starr

fredag 16. september 2011

workout

Av og til savner jeg fotballtreninger! Ikke bare det at jeg savner å springe etter en ball, men det å ha faste treninger i uken og gledesrusen av å vinne en kamp sammen med laget... Har aldri blitt av at jeg har meldt meg på en lag sport i de senere tider selv om jeg har tenkt tanken. Noe jeg derimot har manet meg opp til er å få faste timer i uken på SIS sportssenter. Selv om det ikke helt er lag sport, er det stor inspirasjon i å trene sammen med andre på gruppetimer. Spesielt når instruktøren er super inspirerende og motiverer oss som bare den! To av mine favoritt timer har jeg satt av som faste timer i uken. Den ene er HiiT: High intensity interval training - altså det er harde og korte intervalløkter. Super god trening og jeg kjenner meg HELT ferdig etter timen. Den andre er rett og slett Pilates, ble overasket over hvor god trening en slik time gir! Du får sterkere indre mage- og rygg muskulatur og får en bedre holdning. Er kjempe fornøyd med instruktørene og anbefaler timene på det sterkeste! Ellers har sissportssenter.no et stort utvalg av timer som en kan shoppe seg løs på :) Skal også prøva å få spinning og body pump inn i timeplanen min, men før jeg setter de som faste timer vil jeg shoppe rundt litt og prøve nye timer. Siden jeg også elsker å jogge ute skal jeg ta meg en tur ut i sola idag, men det får bli etter en times lesing. Ekstra motivasjon når sola skinner =) **Ha en super fredag**




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar