Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal. -Pamela Vaull Starr

tirsdag 7. juni 2011

Save you



Er ikke så mye jeg får tid til om dagene annet enn å lese... men musikk får jeg alltid tid til! Husker denne sangen fra et norsk talent program. Ei kjempe søt jente sang litt av sangen, men finner den ikke på youtube...orginalen er også fin!:)

Fikk også skypet med min kjære idag *glede*
MEN, jeg fikk vite at de har blitt frastjålet surfebrettene sine =( Bilen de leide var låst og tyvene tok seg inn ved å knuse bakruta..At det går ann!! For en start! Håper bare det ikke ødelegger for resten av ferien! Kjenner meg så hjelpesløs her i norge... *Sender mange tanker til dere*


Ellers så vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det til høsten... Håper allt ordner seg til det beste!

2 kommentarer:

  1. Nei, du tuller??! Så utrolig kjipt :( :( :( Hvis det ikke er trygt når man har LÅST bilen, når er det da trygt? Off...
    Håper du har det bra, du må ha masse lykke til å eksamen ;) Jeg er på farten nå til å dra :D Har skikkelig reisenerver, hihi!
    Glad i deg <3

    SvarSlett
  2. Fakta...ja utrulig kipt!.. Tusen takk søte du=) Ja Himmel! Du reiser jo nå!! Masse god tur!! Å ver forsiktig:) Gla i deg!!

    SvarSlett