Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal. -Pamela Vaull Starr

torsdag 16. juni 2011

Learn to fly

Livet i Stavanger som sommervikar i SR-Markets er fint! Nå har jeg hatt dag nr 3 i den nye jobben. Det er mye nytt å sette seg inn i og hektiske dager,men jeg liker meg allerede. Kantinen er som ryktene sier over all forventning! Hadde tilogmed laks til lunch andre dagen, nam! Merker at jeg er ganske sliten når jeg kommer hjem, men sånn er det jo de første dagene i en ny jobb... Skal bli deilig når alt går litt lettere. 

Nå er det forresten bare en liten uke igjen til jeg ser min elskede Melker igjen! Det skal bli ubeskrivelig Fantastisk! Håper de får tidenes surf sessions de siste dagene i Costa nå:) Så kanskje jeg også får meg en "våg" i uken som kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar