Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal. -Pamela Vaull Starr

lørdag 4. juni 2011

En utsøkt perle

*Costa Rica*
Idag reiste min kjære til den rike kysten som blir omtalt som "en utsøkt perle"! 29 varmegrader i vannet og 5 stjerners Surf.. Må innrømme at jeg er en smule misunnet, særlig når jeg bor på skolen disse juni dagene...men nå er det mindre enn en uke igjen! *Glede*

Litt fakta om Costa rica:
Mellom-Amerikas mest velstående land, hovedstad San Josè og språket er spansk. Valuta er Colòn og dollar, 10 norske kroner er rundt 900 colònes. Vann kan du drikke i de større byene og på høylandet, men på lavlandet bør du holde deg til flaskevann. Costa Rica har et godt helsevesen og det er derfor ikke påkrevd noen vaksiner.

En ting bare...det finnes KROKODILLER der..er litt små nervøs bare, men jeg skal prøve å ikke tenke for mye på det!

Nå gleder jeg meg til å høre hvordan han har det!
Ønsker han og guttene en *F*A*N*T*A*S*T*I*S*K* Tur!


Bilder fra Portugal sommeren 2010.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar