Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal. -Pamela Vaull Starr

torsdag 5. mai 2011

Ny blogg!

Hei!
Da var det tid for å skaffe seg en blogg! JA! mitt i eksamenstiden... Hva er bedre enn å gjøre allt annet enn å lese til Selskapsrett?
Hmm...jeg er litt ny i det å blogge, så vil gjerne få tips, kommentarer og råd fra dere som kan det! For dere som ikke er klar over det så bor jeg i Sverige, Uppsala, mens jeg studerer master i økonomi og administrasjon, ved Universitetet i Stavanger. DERFOR vil språket mitt variere litt fra riktig KVINESDALsk (dialekt), Bokmål/nynorsk og SVENSKA. Er det noen som har noen meninger om språket? Skal jeg kanskje skrive engelsk? =D Akkurat nå bor jeg hos mine FANTASTISKE veninner for å lese og ta eksamner her i Stavanger. Faktisk i min tidligere leilighet**
Da bodde jeg med disse hærlige jentene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar