Reach high, for stars lie hidden in your soul. Dream deep, for every dream precedes the goal. -Pamela Vaull Starr

tirsdag 10. mai 2011

Brudekjoler

...2 av 3 eksamner i boks! Weeee! Feiringen gikk til Miranda ved Kvadrat. Bente som står brud om kun 4 mnd var hovedfokus =) *Himmel, så nydelig! Frysninger over hele meg* =D Gleder meg til å se henne gå opp kirkegulvet!


Det var kanskje litt tidlig å prøve brudekjole for meg...Men følelsen av å ta på seg en prinsessekjole var helt *magisk* Gleder meg sånn til jeg finner min drømmekjole!

Her er noen brudekjoler jeg fant på nette. Den jeg prøvde var i retningen til kjolen lengst oppi høgre hjørne, bare at den ikke hadde noe over skulderen.


Hvem likte dere best?

Imorgon är jag hos min fästman! *Äntligen*

2 kommentarer:

  1. Brudekjoler er så spennende! :D Jeg likte best den nede i høyre hjørne. Men har vel egentlig så godt som funnet drømmekjolen... på nettet i hvert fall. Den må jo prøves i virkeligheten først... Si i fra om du vil ha link til den ;)

    SvarSlett
  2. Jaa eg veit=D åååå la meg sjå!! send link er du snill;)

    SvarSlett